Wednesday, October 31, 2007

Kupévärmare på cykeln nån?

Var på mitt första bröllop i helgen. Storebrors löftesceremoni och bröllopsmiddag, så fint! Grät nästan... ;) så obeskrivligt härligt att se hur lyckliga bror min och hans fru är, de passar så perfekt ihop. Himla kul var det, urtrevlig middag och massa roligt folk. Plus att jag fick spatsera runt i lilla Trosa, sötare stad får man leta efter!

Annars är det mest skola som gäller... suck, fattar inte hur jag ska hinna med allt. Prioriterar grovt, allt som inte är precis nödvändigt för att klara sig går bort. Och lite till. Hmm... teratologiseminarium nästa vecka, sjukt mkt att läsa in till dess. Plus ett fall på förmiddagen samma dag. Menmen, en sak i taget. Det gäller att fokusera på bara det som sker just nu.

Helgen kommer ägnas mest åt årets höstmöte, ska bli så härligt att träffa ledarna. Extra-familjen. Och lite spännande att välja in nya till nästa år. Längtar, ledarmys är det bästa...

Och jag ska sjunga på julgudstjänsten i Domkyrkan! Alltså i kören, inbilla er inget ;) ska bli himla kul, musik är mitt nya beroende. Eller nytt och nytt, har ju iofs sjungit i kör sen jag var fem, sex... Fast gospeln är speciell, så galet mycket energi! Men det är himla mysigt med "fin" sång också, som julklassiker... Jag vill ha jul nu. Med glögg och snö och adventsljusstake i fönstret.

No comments: