Friday, November 2, 2007

Ännu en vecka att lägga till samlingarna...

Slutade tio idag, så skönt! Var nere på stan och fixade nya linser och block. Var även inne en sväng på Sivia, gillar det skarpt! Galet mkt konstiga matvaror, bönor i lösvikt och supergott tunnbröd...

Efter att jag kommit hem har jag suttit och pluggat en stund till seminariet nästa vecka. Känns som om det flyter på hyfsat iaf. Men jag är så trött. Drog filten över mig i soffan en stund, men det gjorde inte direkt saken bättre när jag vaknade. Är sådär trött att man är lite yrslig, så att det liksom nästan-snurrar när man sitter ner... Ska gå ner till Ica en stund, då lär jag ju vakna av köldchocken åtminstone.

Veckan har gått så fort. Igen. Och vad har jag gjort egentligen? Pluggat. Lyssnat på sega föreläsningar. Tränat. Degat i soffan. Druckit te med Maria. Hängde på husläkarakuten i onsdags med min handledare, kul att få lite omväxling. Tillbringat massor med tid på cykeln. Men vad annars när man är student i Uppsala.

Hur som är jag så glad att det är fredag. Ikväll blir det bara mys i soffan (hur överlevde jag innan jag hade soffa?) kanske hyra film? Jag, värmedynan och en skål popcorn vore ju inte helt fel...

No comments: