Sunday, November 18, 2007

Fem dagar kvar, sen tar jag seriöst jullov

Mitt huvud snurrar lite just nu. VEGFintegrinertrisomiTNFalfacadherinmesenkymHIFapoptosom
prechordalplattaPABPpericytfanochhelahansjävlasläkt.

Men det går ok. Har koll på litegrann här och där iaf. Om jag fick välja tentafrågor skulle det nog kunna gå riktigt strålande. I så fall paxar jag hjärtats utveckling i embryot, apoptos och cellcykeln. Börjar bli stressad. (om jag inte hinner minnas allt, förstår ju det jag ska kunna, men att komma ihåg allt...) Kvalet, sitta några timmar till och trycka in ikväll eller lägga ner? Pluggat mer än sju timmar idag, kanske är dags att sluta på allvar? Hm... i tentaperioder är det rätt bra att ha mina störda sömnvanor. Vaknade sex imorse. Pigg. Började således plugga cirkus kvart i sju. Har kanske inte haft koncentration på topp hela dagen, men hållit gång ganska så bra. Rymde iofs på en promenad till Håga med Maria på eftermiddagen, men man måste faktiskt andas också. Och sen har jag suttit två timmar till nu sen jag kom hem. Satt jora... ska nog unna mig själv att ta kväll nu.

(och sen sätter hela cykeln igång igen imorrn)

No comments: