Wednesday, February 20, 2008

Fortsätt simma

Det kommer bli en trött vecka. Bara sena kvällar, fem i måndags och igår. Idag slutar jag förvisso 15, men måste hänga kvar och plugga anatomi till fem-sex. Och imorrn och på fredag slutar jag halv sex. Suck. Men, nu skulle man ju se det postivia i livet eller hur var det? Så:

Veckans ljuspunkter:
kör
klättringskurs
kollektivmiddag
Och en helt otrolig bästa vän

Och efter den här veckan är i princip alla föreläsningar klara, då är det bara praktiska prov och duggor kvar innan tentan. Ska för övrigt dissekera hals imorrn. Känns... spännande, om än en smula obehagligt. Men jag brukar ju ha hyfsat lätt att koppla bort personen och koncentrera mig på "hantverket". Shit, vad man blir knäpp av den här utbildningen...

Längtar till påsk nu. Då ska jag vara helt ledig.

No comments: