Sunday, March 16, 2008

Fortsätt simma...

Sitter hemma hos mor min i sthlm och tentapluggar. Jobbat mig igenom två gamla tentor idag, det går så oerhört långsamt. Vete fasen hur det här ska gå, känner mig så fullstoppad av info att jag inte kan komma åt den för att det som är lite för trångt i huvudet... Men det är bara att sikta framåt, tre dagar kvar sen är det lov. Fortsätt simma...

Och jag har (äntligen) köpt nya tygskor och till och med varit så duktig att jag slängde de gamla med hål rakt igenom sulan. Det bästa var att de kostade 44,50. Man får inte vara dum om man ska få sin studentekonomi att gå ihop ;)

För övrigt är jag nu nummer 13 i kön till lägenheterna de håller på att bygga vid mig. Vilket betyder att jag snart kommer få teckna kontrakt! Känns himla bra, visst trivs jag i min lägenhet nu, men en uppgradering från 19 till 27 kvadrat är junte helt fel. Dessutom med fransk balkong. Härligt!

Borde verkligen sova snart, jag är ju helt omöjlig när jag tentapluggar, kan inte sova på mornarna. Hemma, innan jag åkte till sthlm, vaknade jag seriöst tjugo över fem. Då är det inte roligt att vara morgonpigg längre...

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.