Monday, June 18, 2007

Värme here I come!

Italien imorrn!! Kan inte beskriva hur skönt det ska bli... cirkus 28-29 grader, sandstrand, härlig italiensk glass, vackraste språket i europa, ett riktigt gott vitt vin... mm, snart så! Kunde först inte förstå var den tropiska värmen tog vägen, men sen kom vi på det, det är ju midsommar snart...

Vet inte vad det är med mig, har varit supertrött i minst en vecka. Har sovit typ hela eftermiddarna och bara varit ännu tröttare när jag vaknat igen... Idag gav jag mig den på att inte sova på dan för att få ut lite kvalitativ nattsömn istället. Blev yrslig istället, tack för den televerket. Dessutom har jag syndat rejält och druckit kaffe tre dar i rad, inte bra... så nu lever min mage sitt eget liv. Kan det verkligen få vara så elakt att man är intolerant mot kaffe?? Jaja, jag håller på att bli en gammal tant som ska rabbla sina krämpor. Apropå tant så hittade jag sidan vuxenpoang.com, jag skrapde ihop 15,4 och min uppskattade ålder blev 28, alltså en skarp tant-varning ;)

Och vi var på pocketshop idag, jag hittade en favorit i repris, en peter pohl'are som jag absolut älskar! Så härligt, skulle kunna leva på böcker. Och glass. Och lite keso och nybakat bröd. Och en och annan riktigt god fisk. Men sen är jag nöjd ;)

1 comment:

Maria said...

Jag blev 31. Men så är jag en dryg månad äldre än dig...