Tuesday, May 1, 2007

Jag lovar jag ska gå på avvänjning. Snart...

DAGENS KLÄDSEL: Vitt linne med mönster, svart kofta, svarta supervida byxor
DAGENS SKOR: bruna tygskor med vita prickar
DAGENS FRISYR: hm...som vanligt när jag precis har tvättat det och inte orkar... bångstyriga lockar och hårspännen
DAGENS HÄNDELSE: Urmysig promis med kusinen och älsklingshunden
DAGENS LÅT: Travis, the cage
DAGENS VILL HA: det där fina sommarvädret som försvann
DAGENS SJUKA: trötthet
DAGENS PLANER: plugga, suck...
DAGENS SKADA: hm, kanske att vakna innan sju när alla andra ligger däckade efter valborg...
DAGENS DUMMASTE: att hamna på ett medelpulspass med helt spaceade stegkombinationer där det visar sig att alla andra tydligen har gått på samma pass hela terminen och man står ensam som ett fån och hoppar åt fel håll...
DAGENS DROG: frukt i massor
DAGENS ÅTERSEENDE: Skillisen... gawd i love that dog
DAGENS ROLIGASTE: trots vilsenheten faktiskt friskispasset, härlig musik och en riktigt utmaning
DAGENS TRÅKIGASTE: alla uppsalas gator beströdda med glas...
DAGENS KRAM: av min kusin
DAGENS PUSS: skulle väl vara Skilla då
DAGENS FAVORIT: pannkakor med kanel och lite socker ;)
DAGENS SAKNAD: inget akut faktiskt, mer än eget kök som vanligt...
DAGENS KÖP: Ica, massa krafs, grönsaker, balsam, ägg mm
DAGENS GODIS: äggmacka, gills det?
DAGENS HUMÖR: besvikenhet på min generations definition på vad som är kul...


Imorrn börjar jag ny kurs, Nerver, kommunikation och psyke, blir skönt att få nåt nytt att tänka på. Jag har nästan tagit mig igenom målbeskrivningen för Energi och näringsbalans nu. Poäng till mig. Fast mina färgpennor börjar ta slut...

No comments: