Thursday, April 26, 2007

Kompensationsbeteende

Shit vad produktiv man kan vara när man borde plugga. (läs: Lotta hyperstädar alla sina nitton kvadrat istället för att läsa enzymologi) Och jag måste seriöst sluta svära nu när jag ska vara konfirmationslägerledare. Hur ska det gå? Attans är mer ett roligt ord, men utan så mkt kraft. Får funta på en alternativ lista.

Och valborg är kirrad! Blir hela kitet med champagnefrukost och sillunch, allt tack vare Danielas fixiga kompisar! Sjukt kul ska det bli, måste gräva fram studentmössan bara... och reka lite picknick-sällskap till kvällen.

Var på vårdcentralen igår, vi fick öva på venprover, alltid lika roligt ;) Gick urbra, gäller bara att få öva hela tiden så att man får in ett säkert handlag. Sen tittade vi färdigt på våra intervjufilmer, väldigt nyttigt självklart, men det är verkligen inte kul att se sig själv på film... Jag pratar väldigt långsamt. Och med en helt annan röst. Menmen, de i min närhet verkar ju stå ut ändå...

Det är galet varmt idag, kanske ska ta med mig plugget ut. Inte för att det kommer gå bättre då, men jag får iaf lite sol... Nu har jag ju inget mer kvar att städa...

No comments: