Tuesday, April 10, 2007

Tack friskis

Gjorde testcykellabben idag, kom från skolan vid sex. Men det var kul! Efter en hård kamp i sten, sax, påse vann jag över Rickard och fick äran att trampa som försöksperson ;). Blev uppriggad som en annan Frankenstein med ansiktsmask (för syreupptaget), pulsband och blodtrycksmanschett, samt blev stucken i ett för att kolla laktat-nivån. Var inte så jobbigt, cyklade på i maklig takt och efter hand ökade motståndet lite, men det var verkligen ingen större ansträngning. Det visade sig sedan på de fina kurvorna att jag tydligen är jäkla vältränad :) riktigt bra syreupptagningsförmåga! Sjukt stolt blev jag ;) Missade kören dock, minuspoäng... menmen får ta i extra nästa vecka ist. Har verkligen varit superkul, gospel is the shit!

Fick prata med systersjälen på telefon också, glad! Vad vore livet utan någon att dela allt med? Grått som sjutton och ensamt... Du gjorde min dag, hjärtat!

Och imorrn är först vårdcentral ute i skogen och sen ledarmöte i sthlm, blir mysigt att träffa alla. Mm, längtar som en galning till sommaren. Måste bara göra nåt åt den där bänken bara... menmen, det löser sig som de brukar säga.

Jahapp, då var det strax House, går inte att missa ;) Men jag undrar lite över vissa saker de gör, tittade på ett avsnitt på dvd där de gjorde ett ultraljud på hjärnan, men när vi var på röntgen förra veckan så uppfattade iaf jag det som att man inte kan göra ultraljud genom ben, att man liksom måste vinkla den som fan för att få en bild mellan revbenen osv. Hm... något går inte riktigt ihop... får fråga storebror med alla svaren ;)

No comments: